دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

پیش بازی لیورپول-منچستریونایتد

پیش بازی لیورپول-منچستریونایتد

امروز از ساعت 18 در ورزشگاه آنفیلد، دو رقیب و دشمن همیشگی،لیورپول و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت.


لیورپولی ها برای گرفتن انتقام شکست 3-0 دیدار رفت، از انگیزه های بسیار بالایی در بازی امروز برخوردارند. از سویی دیگر، منچستریونایتد نیز به دنبال کسب چهارمین برد متوالی خود در لیگ برتر است.


لیورپول


آخرین شکست لیورپول در لیگ برتر به اواخر دسامبر سال گذشته بر می گردد که در الدترافورد آنها با سه گل مغلوب یونایتد شدند. از آن تاریخ، شاگردان برندان راجرز در 13 بازی بعدی خود شکستی را تجربه نکردند و با کسب بردهای شیرین، خودشان را به کورس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان بازگرداندند.
نایب قهرمان فصل گذشته انگلیس، در فصل  قبل توانست در هر دو بازی رفت و برگشت رقیب همیشگی را مغلوب کند و امروز در صورت کسب برتری می تواند پس از مدتها در جدول از یونایتد پیشی بگیرد. فاصله دو تیم در حال حاضر 2 امتیاز است. لوکاس لویا و ماریو بالوتلی، با پشت سر گذاشتن مصدومیت، به این بازی حساس خواهند رسید.لیورپول پس از تساوی در زمین اورتون در هفته 24، 5 برد متوالی کسب کرده و روی نوار پیروزی قرار دارد.

منچستریونایتد

منچستریونایتد نیز وضعیتی مشابه لیورپول دارد. آنها با دو امتیاز بالاتر از این تیم در رده چهارم قرار دارند و برای کسب یکی از سهمیه های لیگ قهرمانان می جنگند. شیاطین سرخ از نوامبر گذشته که مقابل منچسترسیتی شکست خوردند، تا به امروز تنها دو بار باخت را تجربه کرده اند و وضعیتی تقریبا باثبات دارند.
برتری خیره کننده 3-0 مقابل تاتنهام، آنها را از لحاظ روحی در وضعیت مناسبی برای جدال حساس امروز قرار داده است. مارکوس روخو و لوک شاو، دو بازیکنی هستند که لوئیس فان خال در بازی امشب،آنها را در اختیار نخواهد داشت.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۲
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی