دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۲۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید عماد به نام سرگیجه

دانلود آهنگ جدید عماد به نام سرگیجه

ترانه : رسول فرهادی ، آهنگ و تنظیم : امین و امید

Download New Music Emad Dizziness

| دانلود با دو کیفیت متفاوت به همراه متن آهنگ |

دانلود آهنگ جدید عماد به نام سرگیجه



متن آهنگ جدید عماد سرگیجه

میدونم نگاه خستم پیشه چشمای تو هیچه
میدونم هرچی بخونم تو گوشه خودم میپیچه
تو گوشه خودم میپیچه

منو بیرون کن از این سرگیجه های لعنتی
بذار خیال کنم تو هم به یاد من ناراحتی
به یاد من ناراحتی

میدونم هرچی بخونم واسه تو فرقی نداره
بی تو قلب نفساشو لحظه لحظه کم میاره

تو نبودی که ببینی من چجوری کم آوردم
من بدی نکردم اما بدترین ضربه رو خوردم


آهنگ جدید عماد سرگیجه

 





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۱
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی