دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

ترانه : حمید فریزند ، آهنگ : رضا شیری  ، تنظیم : مسعود جهانی
Download New Song By Mostafa Taghavi And Reza Shiri Called Ghadam Haye Paeiz

| دانلود با دو کیفیت متفاوت به همراه متن آهنگ |

دانلود آهنگ جدید رضا شیری و مصطفی تقوی نام قدم های پاییز

 متن آهنگ جدید رضا شیری و مصطفی تقوی نام قدم های پاییز :

تو که بودی گریه ازم دور بود
به من غصه و غم دور بود
بیا و ببین زیر بار غمت
شکسته دل من که مغرور بود
تو که بودی دنیا چقدر خوب بود
نه دلشوره بود و نه دلواپسی
تو رفتی و کابوس شبامو گرفت
تو رفتی و دستاتو دادی به کسی
یه بغض ِ شکسته یه بن بست تاریک
قدم های پاییز به من میشه نزدیک
یه مشت آرزو که باید خاک شن امشب
میگن خاطراتت باید پاک شن امشب
یه بغض ِ شکسته یه بن بست ِ تاریک
قدم های پاییز به من میشه نزدیک
یه مشت آرزو که باید خاک شن امشب
میگن خاطراتت باید پاک شن امشب

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رضا شیری و مصطفی تقوی نام قدم های پاییز

♫♫♫♫♫♫
چقدر زندگی بی تو دلگیر شد
چقدر زود واسه داشتنت دیر شد
کسی که میگفت بی تو هم زندگی
قشنگه نگاه کن چه زود پیر شد
یه بغض ِ شکسته یه بن بست ِ تاریک
قدم های پاییز به من میشه نزدیک
یه مشت آرزو که باید خاک شن امشب
میگن خاطراتت باید پاک شن امشب





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۲
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی