دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام امضا

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام امضا

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی به نام امضا

| دانلود با دو کیفیت 320 و 128 |

Download New Song By Hossein Tavakoli Called Emza

142678276490496449hossein-tavakoli-emza

 

متن آهنگ جدید حسین توکلی بنام امضا :

تو رویاهامو فهمیدی واسم خوندی از احساسم
واسه اینه که من حتی تو رو از دور میشناسم
با تو خاطره ها دارم با حست زندگی کردم
با تو عاشق شدم هر بار با تو دیوونگی کردم
حالا که اینجایی دیگه نیست تنهایی
شبو روزام با تو زیبا شده..
با تو خوبه حالم پره عشقه سالم
حال ِ خوبم با تو امضا شده
حالا که اینجایی دیگه نیست تنهایی
شبو روزام با تو زیبا شده
با تو خوبه حالم پره عشقه سالم
حال ِ خوبم با تو امضا شده

 ♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی بنام امضا

♫♫♫♫♫♫

تو که باشی توی دنیام همیشه ردی از عشق هست
تمومه جاده ها بازه نمیمونم توی بن بست
واسم خاطره سازی کن تا وقتی که نفس دارم
همیشه با تو میمونم ازت چشم بر نمیدارم
حالا که اینجایی دیگه نیست تنهایی
شبو روزام با تو زیبا شده
با تو خوبه حالم پره عشقه سالم
حال ِ خوبم با تو امضا شده
حالا که اینجایی دیگه نیست تنهایی
شبو روزام با تو زیبا شده
با تو خوبه حالم پره عشقه سالم
حال ِ خوبم با تو امضا شده

      
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۹
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی