دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ق.ظ

پیش بازی بایرن مونیخ-بروسیا مونشن گلادباخ

پیش بازی بایرن مونیخ-بروسیا مونشن گلادباخ

بایرن مونیخ و بروسیا مونشن گلادباخ، امشب از ساعت 21، در ورزشگاه آلیانس آره نای شهر مونیخ به مصاف هم خواهند رفت.


بایرن صدرنشین، با کسب بردهای متوالی در بوندسلیگا و صعود به یک چهارم لیگ قهرمانان، از روحیه بالایی برخوردار است و شانس بسیار زیادی برای کسب پیروزی در این بازی خواهد داشت.


بایرن مونیخ

مونیخی ها به فاصله 9 هفته مانده به پایان رقابت ها، با 11 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول "ولفسبورگ"، به احتمال فراوان سومین قهرمانی متوالی خود در بوندسلیگا را نیز جشن خواهند گرفت. آنها امشب به مصاف تیمی خواهند رفت که در 8 مصاف اخیر، تنها سه بار موفق به شکست دادنش شده اند و در بازی رفت نیز 0-0 مقابل این تیم به تساوی دست یافته بودند.
بایرن در 41 بازی اخیر خود در بوندسلیگا تنها یک بار شکست خورده و آن هم در ابتدای ژانویه مقابل ولفسبورگ بود (4-1). بازگشت فیلیپ لام که در برتری 4-0 مقابل وردربرمن، پس از سه ماه فرصت بازی پیدا کرد خبر خوبی برای بایرنی ها بود و او امشب نیز می تواند تیمش را مقابل مونشن گلادباخ همراهی کند. قرمزهای باواریا در لیگ قهرمانان نیز به یک چهارم صعود کرده و در این مرحله باید به مصاف پورتو بروند. این تیم شانس کسب سه گانه را در اختیار دارد.بایرن در زمین خود در این فصل 11برد و یک تساوی کسب کرده و در این زمینه رکورددار است.

مونشن گلادباخ

مربی این تیم در نشست خبری خود صراحتا گفت که بازیکنانش ترسی از بایرن ندارند. گلادباخ یکی از دو تیمی است که در فصل جاری موفق شده تا دروازه اش را مقابل بایرن بسته نگاه دارد و این مساله به آنها اعتماد به نفس داده است. آنها در 8 بازی قبلی خود تنها یک شکست را تجربه کرده اند.
جولیان کوربز، نوردویت و روئل برولز، بازیکنانی هستند که با پشت سر گذاشتن مصدومیت می توانند مقابل بایرن به میدان بروند. مونشن گلادباخ فصل گذشته ششم شد اما در حال حاضر با یک بازی کمتر نسبت به لورکوزن، در رده چهارم جای دارد و فعلا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرده است.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۲
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی