دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۲ ق.ظ

پیش بازی هال سیتی-چلسی

پیش بازی هال سیتی-چلسی

تیم های هال سیتی و چلسی امروز از ساعت 20.30 در ورزشگاه KC به مصاف هم خواهند رفت.


چلسی پس از حذف شدن از لیگ قهرمانان و کسب نتیجه تساوی برابر ساوتهمپتون در بازی قبلی خود در لیگ برتر، به منظور کسب سه امتیاز و حفظ فاصله 6 امتیازی خود با منچسترسیتی به دیدار هال سیتی قعر جدولی خواهد رفت.


هال سیتی


هال سیتی در این فصل نیز حال و روز مساعدی ندارد و با کسب تنها 28 امتیاز، در سه امتیازی منطقه سقوط قرار دارد؛ در حالیکه 4 دیدار بسیار دشوار خانگی این تیم مقابل چلسی، لیورپول، آرسنال و منچستریونایتد هنوز برگزار نشده است. اولین جدال سخت خانگی این تیم امشب مقابل چلسی خواهد بود؛ با این حال سرمربی این تیم، استیو بروس در مصاحبه خود عنوان داشت که به بازیکنانش ایمان دارد و به کسب نتیجه ای خوب می اندیشد.
هال این هفته خبر بدی دریافت کرد: ژلاویچ بازیکن ارزشمند این تیم ادامه فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست خواهد داد اما بریدی، چستر، دیامه و روسنیر، با پشت سر گذاشتن مصدومیت به تمرینات گروهی بازگشتند.

چلسی

آبی های لندن هنوز یک بازی عقب افتاده در پیش دارند که در صورت برتری در آن دیدار، می توانند فاصله خود با سیتی را به 9 امتیاز افزایش دهند به شرطی که امشب مقابل هال به برتری دست یابند. مورینیو در نشست خبری آخر خود گفت که تا هفته آخر از سوی 5 تیم تهدید خواهد شد و هرگونه لغزش ممکن است به از دست رفتن حاشیه امنیت این تیم منجر شود؛ هرچند که بازیکنانش به این شرایط عادت دارند. چلسی با تیم پنجم جدول "لیورپول"، در حال حاضر 10 امتیاز اختلاف دارد. تنها مصدوم این تیم برای بازی امشب، اوبی میکل است.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۲
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی