دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

يكشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۰ ق.ظ

پیش بازی یوونتوس-جنووا

پیش بازی یوونتوس-جنووا

تیم های یوونتوس و جنووا، از ساعت 18.30 در یوونتوس استادیوم به مصاف هم خواهند رفت.


 یوونتوس در بهترین شرایط روحی ممکن در مقابل جنووای بحران زده قرار خواهد گرفت و شانس برتری این تیم به وضوح، بیشتر از میهمان آبی و قرمز پوش خود خواهد بود.


یوونتوس

یوونتوس از آخرین مصاف خود با جنووا خاطره بدی دارد. آنها که فصل را با 7 برد و یک تساوی و با قدرت تمام آغاز کرده بودند، در زمین جنووا مغلوب گل دقیقه 94 آنتونیونی شدند . یووه از اکتبر سال گذشته که این شکست را متحمل شد، دیگر در سری آ شکست نخورده و به گفته آرتورو ویدال، بازیکنان این تیم برای گرفتن انتقام آن شکست، امروز مقابل جنووا قرار خواهند گرفت.
یووه پس از برتری 5-1 بر دورتموند در مجموع دو بازی رفت و برگشت و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، از روحیه بسیار بالایی برخوردار است. این تیم با رم رده دومی، 14 امتیاز اختلاف دارد و می توان آنها را در فاصله 11 هفته به پایان رقابت ها، بخت مسلم قهرمانی دانست. پوگبا، مارکیزیو و موراتا از غایبان بزرگ یووه در بازی امشب هستند. پوگبا تا دو ماه قادر به حضور در میادین نیست. موراتا محروم است و مارکیزیو از مصدومیتی جزئی رنج می برد و شاید به این بازی برسد.یووه حتی شانس کسب سه گانه را در این فصل دارد. آنها بازی برگشت حساس مقابل فیورنتینا در کوپا ایتالیا را نیز در پیش دارند.

جنووا

این تیم در نیم فصل اول شگفتی ساز شد و توانست حتی خود را به رده چهارم جدول و یک امتیازی تیم سوم نیز برساند اما از اواسط دسامبر، ناکامی های جنووا شروع شد. آبی و قرمز پوشان بندر جنووا، از آن تاریخ با به امروز تنها دو پیروزی کسب کرده و تا رده نهم جدول نیز سقوط کرده اند.
جنووا حاشیه امنیت مناسبی نیز ندارد و با تیم رده یازدهمی پالرمو، تنها دو امتیاز اختلاف دارد و شکست در مقابل یووه می تواند آنها را بحران زده تر نیز کند.شاگردان گاسپارینی امیدوارند تا در 11 هفته پایانی، به کورس رقابت برای گرفتن سهمیه لیگ اروپا بازگردند. آنها برای بازی امشب یاگو فالکه، نیانگ و توماس رینکون را در اختیار نخواهند داشت.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۰۲
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی