دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ غمگین جدید احمد صفایی با نام میخواستمت

با متن آهنگ

Ahmad Safaei Mikhastamet

میخواستمت احمد صفایی

تکست اهنگ میخواستمت احمد صفایی

واسه من سخته ندیدن تو ولی

نمیزارم که غرورمو بشکنی

دیگه بسه زدی هر چی بودو شکست

دیگه نمیخوام شدی واسم رفتنی

دیگه دلم رو به گریه نمیسپرم

دیگه به اسم تو قسم نمیخورم

خط هر چی که خاطره از تو بود

سرتو بنداز برو که خیلی دلخورم

تکست آهنگ میخواستمت احمد صفایی

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام

سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد

انقده بدی که مثل تو ندیدم

متن اهنگ میخواستمت احمد صفایی

واسه من سخته ندیدن تو ولی … نمیزارم که غرورمو بشکنی

دیگه بسه زدی هر چی بودو شکست … دیگه نمیخوام شدی واسم رفتنی

دیگه دلم رو به گریه نمیسپرم … دیگه به اسم تو قسم نمیخورم

خط هر چی که خاطره از تو بود … سرتو بنداز برو که خیلی دلخورم

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام

سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد

انقده بدی که مثل تو ندیدم

Ahmad Safaei+Mikhastamet

      
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320

اشتراک گذاری مطلب در

اشتراک گذاری مطلب در فیسبوک اشتراک گذاری مطلب در کلوب دات کام اشتراک گذاری مطلب در فیسنما اشتراک گذاری مطلب در توئیتر اشتراک گذاری مطلب در گوگل پلاس





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی