دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ق.ظ

دانلود فیلم بیا با من

دانلود فیلم جدید بیا با من با لینک مستقیم

دانلود فیلم بیا با من

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید بیا با من با کیفیت عالی با حجم کم mp4

bia-ba-man

 

نام فیلم : بیا با من

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : 1393

کارگردان : شهاب حسینی

بازیگران: شهاب حسینی، نگار جواهریان، مینا ساداتی و فخرالدین صدیق‌ شریف و…

خلاصه داستان : این فیلم داستان زندگی مجرمی است که مرده یا در حال مردن است. او تصمیم می گیرد به ملاقات خدا برود و موقعی که به محل قرار می رسد می بیند افراد دیگری نیز در آنجا حضور دارند و منتظر ملاقات با خدا هستند و…

.

_____________________________________________

دانلود فیلم بیا با من با کیفیت عالی 720p

دانلود فیلم

 حجم :768 مگابایت

دانلود فیلم بیا با من با کیفیت خوب حجم کم

دانلود فیلم

 حجم :400 مگابایت



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۹
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی