دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید علیشمس و مهدی جهانی به نام آدم بدی نبودم

Download New Song By Alishmas And Mehdi Jahani Called Adam Badi Nabodam

منتشـــــــر شد

علیشمس و مهدی جهانی به نام آدم بدی نبودم


متن اهنگ علیشمس بانام  آدم بدی نبودم

وقتی در و محکم بستی تا خود صبح گریه کردم

خاطراتو دوره کردم کاشکی میذاشتی برگردم

من و تنهایی و شب من و بی حالی و تب

با یه خودکار رو به شهر ، بیدارم من کل شب

من که آدم بدی نبودم ، من که آدم بدی نبودم

من که آدم بدی نبودم ، من که آدم بدی نبودم

من که آدم بدی نبودم

بی تو سر درد و جنون بی تو بارون و خزون

بیا برگرد سمت من یه باره دیگه بمون

بی تو دستام سرده سرده بی تو چشمام گریه کرده

بی تو قلبم پره درده بی تو رنگم زرده زرده

******

یه جوری رفت و درم بست که هنوز صدای در توو سرم هست

اینو فهمیدم همون لحظه که هرکی سنگدل تره برنده س

حتی ندارم نفس خستس

مغزم میخونه مث قفس در بسته س

تلخ شده واسه من هر لحظه نمیدونم

عشقی تو دلش اصن هست

اگه چشمام کبودن فقط واسه اینه که آدما حسودن

هر موقع که نبودم پشتم زدن

منو توو دل تو کشتن فقط

تعریفاشون از صد تا فحش بدترن

فهمیدم که خودیا از همه دشمن ترن
منو پیچیدن و خودشون به سمتت اومدن

اونا که فکر میکردم از همه خوش قلب ترن

بیا فکر کن اولشیم مثلا روز اوله

بیا برگرد ببین بی تو واقعا حال من بده

میون اون همه آدم من تورو انتخاب کردم

هرجا رفتم بدون تو یه کاری کردی برگردم

من که آدم بدی نبودم

من که آدم بدی نبودم

من که آدم بدی نبودم

من که آدم بدی نبودم

من که آدم بدی نبودم

بی تو سر درد و جنون بی تو بارون و خزون

بیا برگرد سمت من یه باره دیگه بمون

بی تو دستام سرده سرده بی تو چشمام گریه کرده

بی تو قلبم پره درده بی تو رنگم زرده زرده

تکست آهنگ آدم بدی نبودم علیشمس و مهدی جهانی

MP3 128Kbps
MP3 320Kbps



کانال رسمی موزیکاگرام را دنبال کنید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی