دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید بهروز سکتور به نام جونوم فریده
Download New Song By Behrooz Sektor Called Jonoom Farideh

دانلود آهنگ جدید بهروز سکتور به نام جونوم فریده

متن اهنگ بهروز سکتور بانام جونوم فریده

چقد عزیزه جونوم فریده..دلم میریزه عزیزوم فریده

چقد عزیزه جونوم فریده..دلم میریزه وای عزیزوم فریده

چقد عزیزه جونوم فریده..دلم میریزه عزیزوم فریده

چقد عزیزه جونوم فریده..دلم میریزه وای عزیزوم فریده

فریده فریده کسی مثل تو ندیده..فریده فریده کسی مثل تو ندیده

فریده ور پریده فریده ور پریده

فریده ور پریده فریده ور پریده، فریده

سر و ساکته اون نگاهت از بس نجیبه

مو از اون نگاه اول هوشم پریده

وای فریده ور پریده نگاهی کن به این دل زارم

فریده جون به لبم کردی دیگه طاقت ندارم

شهرو سی جالیز کردم وقتی تویی مرهم دردم

همین روزاست کارت دعوتم بره در خونه مردم

همه بگین مبارکه..چقد عزیزه جونوم فریده

دلم میریزه عزیزوم فریده..چقد عزیزه جونوم فریده

دلم میریزه وای عزیزوم فریده..چقد عزیزه جونوم فریده

دلم میریزه عزیزوم فریده..چقد عزیزه جونوم فریده

دلم میریزه وای عزیزوم فریده

******

فریده ور پریده فریده ور پریده…فریده ور پریده فریده ور پریده

فریده ور پریده فریده ور پریده..فریده ور پریده فریده ور پریده

سیلیکون ببندم دیگه الکی نخندم

سیلیکون ببندم وای چی بگم به مردم

سیلیکون ببندم دیگه الکی نخندم

سیلیکون ببندم وای چی بگم به مردم

وای چی بگم به مردم

وای چی بگم، وای چی بگم به مردم

چقد عزیزه جونوم فریده..دلُم میریزه عزیزوم فریده

چقد عزیزه جونوم فریده..دلُم میریزه وای عزیزوم فریده

چقد عزیزه جونوم فریده..دلُم میریزه عزیزوم فریده

چقد عزیزه جونوم فریده..دلُم میریزه وای عزیزوم فریده

وای عزیزوم فریده، فریده

تکست آهنگ جونوم فریده بهروز سکتور

MP3 128Kbps
MP3 320Kbps

 



کانال رسمی موزیکاگرام را دنبال کنید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی