دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سون باند بانام اولین عشق

دانلود آهنگ جدید سون باند بانام اولین عشق

اهنگساز : امیر قنادی تنظیم : آرش قنادی ,کیارش پیروزی شعر : علیرضا پیروزی

Download New Music Seven-BandAvalin Eshgh

Seven-Band-Avalin Eshgh

متن اهنگ سون باند بانام اولین عشق

چجوری پای منو به قصه ی خودت کشوندی

چجوری اسیر این حادثه ی تازه شدم

من به فکر رد شدن از همه دنیا بودمو

به خودم اومدمو دیدم گرفتار توئم

آخرش راهی نمونده من به عشق تعظیم کردم

ساعت زندگیمو با قلب تو تنظیم کردم

آخرش راهی نموند زورم به چشمات نرسید

شک نکن که با تو این دیوونه از قفس پرید

چجوری نگاهی ساده تبدیل شد به این عشق

شدی تو اولین و آخرین عشق

نذاشتی جلو چشمات برم از دست

چقد چشمای تو تعیین کننده ست

*****

تو یه حرف تازه ای توو دنیام..با تو فهمیدم چیه دلتنگی

من تا حالا گریه نکرده بودم..پای دلتنگی هیچ آهنگی

وقتی دور میشی ازم میمیرم

من نفسم جا میمونه تو سینم

اونقد شوق میگیره احساسم که..همه ی دنیارو بد میبینم

چجوری نگاهی ساده تبدیل شد به این عشق

شدی تو اولین و آخرین عشق

نذاشتی جلو چشمات برم از دست

چقد چشمای تو تعیین کننده ست

تکست آهنگ اولین عشق سون باند

MP3 128Kbps
MP3 320Kbps



کانال رسمی موزیکاگرام را دنبال کنید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی