دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

جمعه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۶ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید احسان حق شناس به نام جای تو

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا احسان حق شناس به نام جای تو همراه با متن آهنگ

آهنگ پیام شمس/ترانه رعنا میر

Ehsan Haghshenas   Jaye To دانلود آهنگ احسان حق شناس به نام جای تو






دانلود با کیفیت 320

Download

دانلود با کیفیت 128

Download


متن آهنگ جدید احسان حق شناس به نام جای تو

وقتی تو غمگینی به قدری غمگینم
تموم دنیا رو وارونه می بینم
وقتی تو غمگینی میشم یکی دیگه
گاهی تموم شهر بهم تسلیت میگه
از بغض تو منم مثل زمستونم
تو ابری باشی من درگیر بارونم
به حدی تاثیر از حال تو می گیرم
یقین دارم یه روز جای تو میمیرم
از بغض تو منم مثل زمستونم
تو ابری باشی من درگیر بارونم
به حدی تاثیر از حال تو می گیرم
یقین دارم یه روز جای تو میمیرم
حالم فقط با تو در حال تغییره
تو حق داری حتی هوا هم دلگیره
دل من دنیا رو بیهوده میبینه
تا خوب بشه حالت حال منم اینه
از بغض تو منم مثل زمستونم
تو ابری باشی من درگیر بارونم
به حدی تاثیر از حال تو می گیرم
یقین دارم یه روز جای تو میمیرم
از بغض تو منم مثل زمستونم
تو ابری باشی من درگیر بارونم
به حدی تاثیر از حال تو می گیرم
یقین دارم یه روز جای تو میمیرم




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۰
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی