دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۵۶ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید حجت درولی به نام صاف و ساده

دانلود آهنگ جدید حجت درولی به نام صاف و ساده

دانلود آهنگ جدید حجت درولی به نام صاف و ساده
| دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ |

Download Song By Hojjat Dorvali Called Saf Va Sade

Hojjat-Dorvali---Safo-Sade

متن آهنگ جدید حجت درولی صاف و ساده

من یه سکوته کوتاه تو یه فریاد بلندی

من دارم مه میشم بی تو تو با کی میخندی

آسمونم ابری دوره تو مهتابه

تو آروم خوابیدی چشم من بی خوابه

هر کی چشماتو میبینه به تو دل میبنده ساده

نمیدونن پشت چشمات دو رویی خیلی زیاده

صاف و ساده بودم با تو , تو ولی فکر پریدن

یه عمره چشمایه کم سوم رنگ خوشبختی ندیدن

بیچاره چشمایه من بود که تو نبود تو تر بود

با تو زندگیمو باختم با تو آی خودبینه مغرور

شعر آهنگ جدید حجت درولی صاف و ساده

سادگی از خود من بود هیچ حرفی نیست بچه بودم

منه ساده تو خیالم شهرو با تو گشته بودم

تویه این شهر نمیمونم تا نبینمت دوباره

همه عیبا ماله من بود ایشون هیچ عیبی نداره

هر کی چشماتو میبینه به تو دل میبنده ساده

نمیدونن پشت چشمات دو رویی خیلی زیاده

صاف و ساده بودم با تو , تو ولی فکر پریدن

یه عمره چشمایه کم سوم رنگ خوشبختی ندیدن

بیچاره چشمایه من بود که تو نبود تو تر بود

با تو زندگیمو باختم با تو آی خودبینه مغرور

من یه سکوته کوتاه تو یه فریاد بلندی من دارم مه میشم بی تو تو با کی میخندی

آسمونم ابری دوره تو مهتابه تو آروم خوابیدی چشم من بی خوابه

هر کی چشماتو میبینه به تو دل میبنده ساده نمیدونن پشت چشمات دو رویی خیلی زیاده

صاف و ساده بودم با تو , تو ولی فکر پریدن یه عمره چشمایه کم سوم رنگ خوشبختی ندیدن

بیچاره چشمایه من بود که تو نبود تو تر بود با تو زندگیمو باختم با تو آی خودبینه مغرور

      
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۹
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی