دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید | ایران صدا

دانلود آهنگ جدید ، دانلود فیلم ایرانی ، دانلود سریال ایرانی

دانلود آهنگ جدید مجید علیپور به نام عشقای عصر مجازی

دانلود آهنگ جدید مجید علیپور به نام عشقای عصر مجازی
| دانلود با کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ |

Download Song By Majid Alipoor Called Eshgaye Asre Majazi

Majid-Alipour---Eshghaye-Asre-Majazi

دانلود آهنگ جدید مجید علیپور به نام عشقای عصر مجازی

عکسای شخصیتو چرا نشستی و شیر میکنی

نامحرمای پیجتو اینجوری محرم میکنی

از استاسوست میشه خوند اون که مسافره منم

از بس زیاده لایک تو چشم نمیاد نبودنم

رفتی تو دنیایی که هر کی واست تا نفره

با تو با دنیا هم باشم به من که خوش نمیگذره

دل خوش بودم به داشتنت دل خوش بودم به خواستنت

فکر نمیکردم که یه روز میون لاین ببازمت

عکستت تو ادد لی همس بگو چشام دروغ میگن

با دنیای مجازی تو بنیان احساس پاشیده

تو دوره ای که کارد شوش بهای عشق آدماس

وای به واتس آپ و بی تالک داغتو تو دلم گذاشت

دانلود آهنگ جدید مجید علیپور به نام عشقای عصر مجازی

توی کته من نمیره لایک بازی و فرند بازی

جریان چیه هر روز شما آی دی تازه میسازی

با چندتا عکس پروفایل خون به دل من میکنی

فیسبوک و بی تالک کمته که تانگو هم نصب میکنی

عکساتو جمع کن گل من بدجوری روت غیرتیم

عشق مجازی نمیخوام من هنوزم واقعیم

میون هر کسی میری اسممو استاتوس بزار

زیر پشت غریبه ها کامنت بیخودی نزار

این اینستاگرام لعنتی از عکس و فیلماش چی میخواد

پیچ همیشه آفلاینم حسی که گریه میخواد

گود بای و دادم به تو دادم و خاموش میکنم

ایندفعه با اشک چشام تو رو بلاکت میکنم

      
دانلود با کیفیت 128
دانلود با کیفیت 320
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۳۰
admin

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی